Известие

Collapse
No announcement yet.

Луфт на кората на предното стъкло...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Луфт на кората на предното стъкло...

    Скоро се загледах в кората до предното стъкло /в края на капака, около чистачките/ и заблязах в една и част луфт между нея стъклото.След като извърших и проучване по улиците на всяка срещната Алфа 156, установих, че на всички има такъв луфт/е сигурно има и такива без луфт.
    Въпростът ми е дали да не го мина с силикон например или няма значение?!
    Last edited by fred; d.m.y г., 11:32.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

  • #2
    мдам... и аз ВЕЧЕ имам такъв луфт... Получи се след като сам тръгнах да сменям поленовия филтър и при свалянето на тези кори напъвах НЕ както трябва за да ги откопчея от щипките (това го прочетох после в една тема тук из форума, но уви късно). Ти хубаво ще сложиш силикон... ама утре като тръгнеш да сменяш поленовия филтър... ко прайм? Аз от сума време се каня да слезна някой път да видя дали не мога да го оправя този луфт като огъна в обратна посока малко пластамсите део са се покривли... но напоследък не ми остава време...
    156 1.8 TS '98 144hp

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      Скоро се загледах в кората до предното стъкло /в края на капака, около чистачките/ и заблязах в една и част луфт между нея стъклото.След като извърших и проучване по улиците на всяка срещната Алфа 156, установих, че на всички има такъв луфт.
      Въпростът ми е дали да не го мина с силикон например или няма значение?!
      Я карай и не се вдетинявай. И моята има, щото гуменото уплътнение се е закъсало. Вътре няма да ти протече

      Comment


      • #4
        E това мисля и аз-да не му обръщам внимание, проблеми няма, вярно е че силикона пък ще залепне, пък ако вземе да се огъва, както казва sandeto може и да се счупи=
        В разните му магазини има пък едни лепенки, мяза на изолирбанд, които като лепнат, се вулканизират сами и в тоя случай може пък и такова да се ползва
        Last edited by fred; d.m.y г., 15:58.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          и аз как сменях филтъра остана луфт
          ама май и преди си го е имало
          има мноо убаво двойно лепещо тиксе
          със уж некфа защита от намокряне ...
          ми вече 6 месеца не е мръднало ...
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #6
            Това се получава защото, заводски там има едно гумено уплатнение, което най вероятно след първата смяна на филтър изчезава. Единствената на която съм го виждал беше моята първа 156.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Осиликончвай го и нямаш ядове, това с двойно залепващото също е добра идея.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Мерси за идеите, това двойнозалепящо тиксо, имате предвид обикновеното?! Иначе ми хрумна и за едни ленти от типа за вани и прочее.
                А иначе наистина видях само една 156, която имаше и гумено уплътнение, ама и с него си имаше луфт
                Last edited by fred; d.m.y г., 09:21.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                  Мерси за идеите, това двойнозалепящо тиксо, имате предвид обикновеното?! Иначе ми хрумна и за едни ленти от типа за вани и прочее.
                  А иначе наистина видях само една 156, която имаше и гумено уплътнение, ама и с него си имаше луфт
                  Ферариста е прав.
                  Силиконче, иначе водата право върху филтъра, от там на вентилатора и управлението му.
                  Сами ще се сетите какви са цените.............. За 2лв. силикон!!!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Ферариста е прав.
                    Силиконче, иначе водата право върху филтъра, от там на вентилатора и управлението му.
                    Сами ще се сетите какви са цените.............. За 2лв. силикон!!!
                    ПО същия начин беше и при мене само че вкарваше дирекно водата в купето се наводних малко и с Черен силикон 5 лева е се оправа и заспива ама аз съм си виновен счипих предпазната пластмаса на филтъра за климатика и от тогава почна да вкарва през моторчето и вентилатора та в купето
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #11
                      Сложих му от Практикер синтетична гума.На вид е като силикона, същата туба и работа, но не е силикон, уж по добро, цената е около 5 лева някъде.Безцветна, взех и една специална пласмасова стъргалка, ако трябва да се маха, та май решихме въпроса.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Става също с гумено уплътнение от алуминиева дограма,което е за стъклодържачите !
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                          Това се получава защото, заводски там има едно гумено уплатнение, което най вероятно след първата смяна на филтър изчезава. Единствената на която съм го виждал беше моята първа 156.
                          И къде ли изчезва? Защо ли изчезва? Отговорът май е ясен- Пазиш си уплътненията или си търсиш ново уплътнение. Ако не намериш - решението със силикон лепенка и подобни?
                          Има и вариант от неправилно сваляне да се счупят чясти от кората. Тогава според мен решението е нова кора или лепене.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment

                          Working...
                          X